ÖYLE YA DA BÖYLE

Söyleyeceklerim vardı yaşama dair
Batan güne
Satılık,yitik düşlerime
Bana mutluluktan söz eden şairlere…
Hesap soracaktım
Hayatıma kazınmış sonbahara
Sararan yaprakları toplayacaktım her bir yerden
Renklere boğacaktım gökyüzünü
Ve merhaba diyecektim her yeni güne
Acıların gölgem olduğu bu kayıp şehirden
Arkama dahi bakmadan kaçacaktım
Kapılarımı kilitleyecektim
Karanlık çalsa da tüm gücüyle
İnatla açmayacaktım
Zamanın genişliğine gülümseyecektim
Değişecekti her şey öyle
Öyle ya da böyle
Üç nokta koyduğum kuralsız cümlelerim tamamlanacaktı
Söylemediklerime,söyleyemediklerime tek bir nokta koyacaktım
Ama işte benim dansım karanlıktaydı
Soğuk zemin üzerine atılmış bilinçsizce adımlarım
Hep aynı sahnede kalacaktı
Karanlık hep misafir edecekti beni
Öyle ya da böyle

Gamze Karabulut

zaman: Cuma, Haziran 11, 2010

0 Comments to "ÖYLE YA DA BÖYLE"