ZAMANSIZ


Hafızamı kaybetmek istediğim anlar oldu.Tanıdığım tüm insanları unutmak.İyileri de unutmak.Oysa hayatımda ne dönüm noktası yaşadığım olaylar vardı Ne de dönüm noktası yaşatan insanlar.Belki bu yüzden yavan geldi çoğu zaman vakitler.Huzurlu muydum belkide,ama şeffaf bir şekilde.Sonra hiçbir şeyin beni istediğim yerlere götüremeyeceğini fark ettim ve ben kişisel gelişim kitaplarından hep nefret ettim,olumlu düşünmenin işleyeceği yalanından da nefret ettim.Yürümek istedim evimin yolunu bulana kadar,durmadan..ama geçişler yasaktı,yasak hala.Yalanlar söyledim,gerçekleri, buğulanmış camlara yazmasını bildim,yazdım,sildim.
 Ve mutluluklarım bir şarkı süresi kadar.
Mırıldanmalarım renklere dönüşür ve bazen masmavi düşünürüm.Ama bu mutluluklarımın bile beni tatmin etmediği gerçeğini değiştirmez.Bazen insanlar mutluluklarını bana kanıtlamaya çalışırlar,gülüp geçmem ben onlara,bilsinler.
Anlamsız şekiller çizerdim defterlerime,çizerim hala o kadar karışıktırlar ki...bunlar benden bir parça ve her sayfanın sonunda dipnotlarım var hayata..
Sessizlik ya da bir yerlere kaçıp gitme isteği değil.Durduğum yerde bulunduğum zamanda duyabilmek fısıltıları.Kendi şarkılarımı.
Kimseleri özlemiyorum,kimseleri çok fazla sevmiyorum.Doyasıya kahkalarım var, tıklım tıklım zamansız hıçkırıklarım.
Evet evet doğru kelime bu işte zamansız.Doğuşum zamansız buralara.
Zihnim zamansız sorgulamalarda..

zaman: Pazartesi, Aralık 27, 2010

11 Comments to "ZAMANSIZ"

Sen benim yüreğimi böğrümden fışkırttın ey yazar! Bloga koyduğun müzik nedir böyle! Kalbimi yerinden söküp aldı! Kulağmda kulaklık, son ses... Ellerim hala titriyor kahretsin! :D

ahahah :D wishful thinking-john Petrucci indir de dinle :D

Lehte;anlatımın çok net,neyi istediysen adlı adınca anlatmışsın..çok sevdim yazını tamda SENce..sen en iyisi durma yaz..BU HAFIZA bize daha çok yazar,çok okutur..devam durma devam..;)

http://saridenizalti.blogspot.com/2010/07/gorsel-hafzaya-sahip-olamamak.html

Bu yazıya bu yazımı yorumlayabiliyorum ancak. Beğendim.

Great design. Love your blog.
Yay, Eddie Veder.

AMAN lehte;senden uzak kalsın o isteğin..böyle güzel kendini yalın cümlelerle ortaya tamda olduğu gibi net koyabilen bu yetiye ben dahil çok kişi sahip olabilmeyi o kadar çok istiyor ki..YAZIN, günün tema seçimi harika olmuş sanki eskilere veda eder,yada etmek ister gibi..kutluyorum canım..:)

rosemary evet resim biraz öyle oldu,hislerimde öyle bu da bir süreç ya bekliyorum şimdilik.Hafızamı gerçekten kaybetmek istedim,yeniden tanımak ve öğrenmek istedim.Her şey sil baştan olsun istedim.Ayrıca bu değerli yorumlarına teşekkür ediyorum :)

sarıdenizaltı yazını okudum,sen sadece ona ait olan şeyleri,eylemlerini hatırlayamamışsın bense her şey sil baştan olsun istedim,ismimi bile unutmak istedim.

Rick Forrestal,thank you :)

yazı çok güzel müzik çok güzell daha ne diyim :)

Nyks

Nyks değerli yorumun için teşekkür ederim :)