HESAP MAKİNESİ DEDİK ! GÜVENDİK!

Bugün muhasebe vizem vardı,fena değilden daha hallice gibi.Neyse bir açıklansında bakarız.Hoca hesap makinesi kullanmamıza izin verdi,neyse bende gelir tablosunu hazırlayacağım hesapladım makineden yazdım kağıda.İlay arkamda oturuyor,döndüm pşsstt bi bak şuna doğru mu diye.İlay'ın yüz ifadesini görmeniz lazımdı oha saçmalama dedi ve gözleri büyüdü.Ben tabi enemmm triplerine girdim.Kendim hesapladım daha düşük bir sayı çıktı diyorum bu makinedir o doğrudur ama bugün beni yanılttı.İlaya göstermeseydim gitmişti bütün sınav.Ve İlay sınavdan çıkarken büyük bir sinirle o gideri gelir tablosuna yazmayacaksınız diye hafiften bağırdı ama ben yazdım ne yazıkki.Sonra alışverişe gittik İlayla.Tam bir saldırmacaydı.Çok güzel şeyler aldık ve bayada indirimliydi.Öyle anlatacak pek fazla bir şey yaşanmayan bir gündü ve ruh halimde öyle..

zaman: Perşembe, Aralık 23, 2010

8 Comments to "HESAP MAKİNESİ DEDİK ! GÜVENDİK!"

aynı haltı biz kimyada yiyoruz.. ama öyle sayılar veriyor ki meret.. hesap makinesi kifayetsiz kalıyor :))

Posted by Adsız ( 23 Aralık 2010 08:06 )

parantez yada ondalık sayı hatası yapmıssındır :D bide pis kopyacı :D

EE GÜZEL İŞTE DAHA NE OLSUN BİR DE ALIŞVERİŞ,MUTLU OLMANA SEVİNDİM..İYİSİN..İYİSİN..;)

memento okuduğun gibi bende hiç işe yaramadı üstüne koskoca bölüm boşa gidebilirdi :D

Orkun;yok yok makinem benim gibi sapıtmış:D ayrıca ben lisedeyken bildiğim halde kopya çekerdim acayip bir zevk duyuyorum :D

rosemary;iyiyim yani bir sorunum yok ama kıyafetimde bir sorun çıktı yarın mesela değiştireceğim:(

Ya o kadar kusur kadı kızında da bulunur,bırak o küçücük sorunu da yarın halledersin olur biter,gideeer ! ;)

evet rosemary aynen öyle:)

Nasıl olmu?ş o öyle ya :) Scientific miydi peki? Onlar daha sağlam oluyor aslında.

yok değildi :) bilmiyorumki ya niye öyle yaptı 467bin buldu ama benim bulduğum 233 bin :D