ÖYLE Mİ?

Son zamanlarda ne kadar  kötü şarkı söylendi kulaklarıma.Ne zaman kapandıysa gözlerim ben hiç ağlamadım.Hep duydum ama umursamadım.Peki ya sen ne zamandır farkındasın seni telaşlara sürükleyen eksik umutlarının  sırtında delice yaralar açtığının? Üç beş sekiz ya da yirmi üç yıl yaşadın o kadar ya da vardın bir kutuda ya da toprak yoktu ayaklarında,ama sen anlamadın.Hiç anlamadın,bir anlaşma imzaladın.Bilincin yerinde miydi? Bunu bilmiyorum.ama yanlışlara kabul dedin,hayal edip beklemeye ve gerçekleşmemesine kabul dedin,acıyı sevdin ,zaten ilk sesim ağlarken duyulmuştu dedin.
Tek kelimelikti cümlelerin,neyse ki vardı yüklemlerin.
Arkası boş kağıtlar elinde,doldurmam gerekli diye düşündün.
Ne yazacaklarında belliydi.Ama bunları sen belirlemedin.
Neydin sen ya da kimdin sen mi demeliyim?
Susma bu hayatta,şimdi susma karşımda!
Gündelik yaşama demiştim sana
Gündelik cümleler kurma!

zaman: Pazartesi, Aralık 20, 2010

11 Comments to "ÖYLE Mİ?"

"Gündelik yaşama demiştim sana,gündelik cümleler kurma"
yazını beğendim..net anlatan bir
anlatım olmuş..;)

rosemary teşekkürler pek kelime oyunu yapmadım bu sefer :)

yeni keşfettim bu bloğu ve ilk okuduğum yazın.. çok beğendim.. "gündelik cümleler kurma".. harika..takipteyim..

teşekkürler uyumuycam beklerim:)

yoğun lethe.

anlamadım deep :)

fotoğrafların, müziklerin, profilin, vedder, yazıların, son yazın...yoğunsun işte.

gündelik cümleler kurmamalı sana :)

ımm yani şey nasıl desem ki tatlı deep,hepimiz her gün bir bakıma aynı şeyleri yaşıyoruz o yüzden okumak istediklerim gündelik şeylerden uzak olsun istiyorum mesela bugün film izledim yerine filmi anlatmak,öyle şeyler.

:) biliyorum. ben de öyleyim. :) bilirsin bunu. derin düşünüp hafif anlatmaya çabalarım. ben de film izledim demem anlatırım filmi. zaten film yazılarım gelecek yakında :) her türlü film. belirli türlerim olsa da her filmi izlerim, yazarım :)

"hayal edip beklemeye ve gerçekleşmemesine kabul dedin, acıyı sevdin"

Kim sevmez..

deep biliyorum ki :) yuppe o zaman diyelim ve bekleyelim yazılarını.

mockingbird;kimse sevmez.