.Bugün kendime bu zamana kadar verdiğim değerin ne kadar az olduğunu fark ettim,oysa sahip olduğum tek ve en güzel şey benim..

.Bugün edebiyat dersinde ilk defa bir arkadaşımın yerine imza attım,ben attım ya hoca soruyu okuması için onun ismini söyler,dedim sıçtım.Neyseki konu kapandı.İlk ve sondu.Kadın diyorki:Bir daha yapan olursa tutuklatırım ahahahh.

.Bugün rüzgarı hiç duymadım.


.Bugün ruhum resmen bedenime dar geldi,bir an patlayacağım zannettim ve yürüyemedim.


.Bugün de çok sıradandı,hayatım çok renksiz son zamanlarda,bir şeyler lazım,çok yeni bir şeyler..

.Bugün bahar gelmiş gibiydi,çok güzeldi hava..

zaman: Pazartesi, Kasım 01, 2010

8 Comments to " "

tutuklatırmış hahaha

Kadın bildiğin sorunlu ya:D

Sabırlı davran, inan böyle dönemlerin ardından geliyor yeni başlangıçlar...

ben sabırla davranıyorum evet başlangıçlar da geliyor ama sonra başa dönüyorum.

Onca yıl imza atıldı adıma;attıgımda olmuştur;Tutuklatma geyigini yapan sahıs dahi atmıştır emin ol;)

tutuklatma işini hoca söyledi ya kendileri kompleksli olur da işi tee mahkemeye götürürmüş öyle diyor:D

Anladım da..Hocanız dahi vaktizamanında başkaları adına imza atmıştır sanırım;buydu demek istediğim;)

ben yanlış anlamışım:) yok ya görsen malın teki,hiç öyle şeyleri olmamıştır:D