YANİ..

Doğru zamanlarda yanlışlar yarıştı benim için.Evren hep zıt gitti bana,iyi,güzel düşündüm çekemedim yine üstüme.Yanlış zamana mı doğdum?Eğilimlerim zikzaklar çizerken ben hep tökezledim.Çok güldüm saatlerce,günlerce,bir ikindi vakti de geldi susturan şeyler..Bunların beni dürtmesine ben mi izin verdim? Neden serbest bırakmak bu kadar zor,yoksa yanlış bir bedende miyim?
Kelimelerin yetmez nedenleri tanımlamaya.Çünkü hiçbir zaman senin dilinden konuşmaz.Hep gelir gider bu haller,geçici her şey,her şey..
Şu saatlerde çok anlamsız buldum çoğu şeyi,1 saat öncesinde üzülürken ve dün katıla katıla gülerkenki hallerimi,bunları anlamsız buldum.Öyle bir boşluk var ki yaşamda onu duyumsamak..Bilmiyorum,çıkıyorsun sonra ordan gün devam ediyor.Günlük hazlar,sinirler,kahkalar,yabancılaşmalar,umursamazlık ve ciddiye almak..
Ciddi olmayı sevmiyorum.

zaman: Çarşamba, Kasım 24, 2010

4 Comments to "YANİ.."

bu dediğine hayat deniyor :)

ciddi olma, boşver, ciddilerin yönettiği dünyayı görüyoruz.
:)

kendini de, dünyayı da alaya almak daha iyi gibi sanki gibi :)))

hoşgeldin. hoşbuldum :))))

Zaman zaman sorgulamak iyi,biraz hüzünlü buldum bu yazını,iyisin di mi?şunu düşünmen çok hoşuma gitti..gelip geçici bir durum olduğunu biliyorsun en azından..sıkma canını..hadi gülümse..:))

Posted by Adsız ( 24 Kasım 2010 23:36 )

dediğin gibi "gün ordan devam ediyor" durduramıyorsunda, döngü şeklinde her şey. bende bol bol histerik kahkahalar atıyorum, olurda içimdeki boşlukta yankılanır
, az biraz boşluğun içi dolar diye.

deepblueeagle;evet artık madem böyle hiçbir şey yolunda gitmiyor,bundan sonra hiçbir şeyi umursamayacağım.
Hoşgeldin:)

Rosemary;Bu yazıyı yazdıktan sonra gittim uyudum,iyiyim şimdi.Ben senin yorumlarını okurken gülümsüyorum hep zaten:)

Zat-ı Hatun;o boşluk hiç dolmaz;)