Vize Güncesi
Dün akşam erkenden yattım ama uyuyamadım sınavlar yüzünden.Neyse bu sabah kalktım,kahvaltımı yaptım,baya erken gittim okula,tekrarlar falan yaptım.9:30'da türk dili sınavım vardı bu gayette iyi geçti yani,hoca şaşırttı açıkçası sorularıyla.Sonra da matematik sınavına girdim,gayette kötü geçti yani.Ama tamamen benim salaklığım.Çünkü ben matematiğime çok güvenirdim,ben bilirim,ben yaparım triplerine girdiğim için çok çalışmadım.Neyse sağlık olsun,diğer vizede yükseltirim artık.Yarın hukuk var,bu önemli.Şimdi oturup onu tekrar edeceğim.Kolay gele bana.

23 kasım 2010 
Hukuk sınavım nasıl geçti bilmiyorum,çok belirsiz.Ama belirsiz geçen bir sınavın ardından bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.Öyle bir geyik döndü ki arkadaşlarla ayrıldıktan sonra otobüste kendi kendime gülmeye başladım,yanımdaki teyze nerden geliyorsun dedi.Çok konuştu,ben sustum.

24 kasım 2010
Sabah uyanamayışımdan belliydi zaten,bugünümde bi bokluklar olacağı.Telefonumu düşürdüm,çalışmıyor.Sınavlarım iyi geçti ama.
İnsanlar naber diye sorduklarında kötüyüm demenizden korkuyorlar.
Ve ben değişiyorum haberim yok,neden umursamıyorum artık hiçbir şeyi?Bu da geçer diyorum mutluluklarıma bile..
Yarın sınav yok ne güzel.Cumada bitiyor.Ne kadar da işgal etti vizelerim bloğumu,ama bi 5 yıl sonra dönüpte okumak için yazıyorum ilk vizelerimi ve diğerlerine daha çok çalışmam gerektiğini görmem için.
dün Barbur konseri vardı gidemedik vizeler yüzünden.
Soğuklarda geldi hem,boğazım ağrıyor hasta olacağım galiba.

25 kasım 2010 
Bugün vize mize yoktu,yattım bir güzel.Yarın son vizem var sosyolojiden,bi kahve yapıp ona çalışacağım.

zaman: Pazartesi, Kasım 22, 2010

9 Comments to " "

Hadi bakalım bu gün geçti esas yarın meslek dersin var başarılı olacağından eminim,branşını seviyorsun..:))

ama benim branşım hukuk değil,iktisat:))

Posted by Adsız ( 23 Kasım 2010 02:12 )

bi arkadaşımın 1. sınıf ders programına çok benzettim işletme mi okuyorsun diyecektim. iktisatmış :) kolay gelsin

Bu yorum yazar tarafından silindi.

yok hukuka girişi kastettim:)
İkinizede teşekkürler:)

aaahhh aaahhh, bir de tıp okusan kim bilir naparsın:P bölümünün kıymetini bil yine de:D

Kim bilir:P

umursama ya boşver. vizelerin iyi geçmiş gözüküyor. barbura da artık bir dahaki sefere :)

deepblueeeagle;umursamama değil de diğerlerine adam gibi çalışayım:)
Yani zaten ona yapcak bir şey yok bir dahaki sefere:)