MİM 2



Deepblueeagle ve imgesel  beni mimlemişler,konusu AŞK.
Okuduğumda güldüm çünkü en uzak durduğum konulardan bir tanesi.Bu konuda mimlenecek en son kişi bile değilimdir herhalde.Ben hiç aşık olmadım.Nasıl bir duygu bilmiyorum,birini sevmiştim ama onu da şimdi o zamanlardaki çocukluğuma veriyorum.Bence aşk bu kadar abartılmamalı yani bilmiyorum insanların doğası gereği bir şey bu.Sıradan bir şey yani.Çok fazla yazamayacağım,çünkü gözlemlemekle olmuyor bunu dile getirmek yaşamak lazım,bukowski'den bir şey paylaşayım madem.

Aşk aynen yazıldığı gibi,sesli başlıyor sessiz bitiyor-Charles Bukowski 

 "...Hepimiz sıkıntı çekiyoruz ancak ben hayatta kalmaya uğraşıyorum,onun için bazen kapımı çalarsan da açmazsam ve içeride bir kadın yoksa belki çenemi kırmış bağlayacak bir tel arıyorumdur ya da duvar kağıdımdaki kelebekleri kovalıyorumdur,yani kapıyı açmazsam açmam, ve nedeni henüz seni öldürmeye,sevmeye,ya da kabullenmeye hazır olmamamdır,demek ki konuşmak istemiyorum,meşgulüm,çıldırmışım,keyifliyim veya belki bir ip hazırlıyorum...Uzaklaş, sebep gün değil gece değil,saat değil,kalabalıktan gelen cehalet değil,hiçbir şeyi incitmek istememem, böcekleri bile ama bazen ayırd etmesi zor bir takım duyumlar sezinliyorum...Ve mavi gözlerin,maviseler eğer ve varsa saçların ve kafan,içeri giremezler ta ki ip kesilene ya da düğümlenene dek......ta ki dünya durana ya da ebediyen... açılana dek."

 

 

Ha bir de beklentiler var,ben hiçbir şey beklemiyorum,bilmiyorum umrumda değil.


Ne yazacaklarını merak ettiğim insanlar var:
Nevzat Orkun Çeviker
Nostalgiaplatz
crazywomanrosemary

zaman: Salı, Kasım 30, 2010

2 Comments to "MİM 2"

hımmm. şimdi buna destan yazılır. :)

hiç aşık olmaman çok ilginç.

umarım en kısa zamanda olursun. aşık olmamak, inan büyük bir şanssızlık. sen şimdi, hayır, diyecek olsan da.

aşık olmamak, anormal değil, normal bişi. ancak, aşkı yaşayınca anlarsın.

bu nedenle zaten, sıradan diyorsun. yaşamadığın için. ah ah keşke yaşasan hem de en kısa zamanda.

bak beklenti. doğru. çok haklısın.

bukowski. abimizdir. büyüğümüzdür. :)) tüm kitaplarını okudum. düzyazılarını yeğliyorum, şiirlerini değil. :

tam aşk adamını seçmişsin. :))))

pasaj da pasaj hani.
:)

aşk hakkında ne güzel şeyler düşünüyorsun. bak bu postunu unutma. bir gün hatırlayacaksın. :)

ayrıca, bu yazdıklarının hepsini de sevdim.

aşk kapıyı çalınca görersin. bu lafların aklına bile gelmez, kıkırdamaktan.

bukowski, aşkta çok şanslıydı ama.
:))

evet olmadım ilginç sanırım,hissetmediğim için sıradan geliyor belki de bunda da doğru olabilirsin ve bukowksi ye gelince o kadınlar konusunda en becerikli insan bence:D