Yarın vizeler başlıyor.Bu hafta baya yoğun geçecek ama ben kendimi hiç hazır hissetmiyorum.Çok çalışmadım ben,öğrenmek için okudum hepsini,öğrendim de,biliyorum yani,ama sanki sınavda yapamayacakmışım gibi geliyor,ezberlemedim hiçbirini anladıklarımla yorum yapacağım.Zaten çok fazla da klasik sorular olmayacak.
    Öğrenilenleri sınamak için başka yöntemler de olsaydı keşke,ama örnek veremiyorum,aklımda bir şey yok şimdilik.
   Bu aralar gündemi falan da takip etmedim hiç bilmiyorum ne olmuş ne bitmiş,bir şeyler okumadım,izlemedim.Boş bir bayram geçti aslında.Bugün annemle babam da geldiler.Çok özlemişim ve şunu fark ettim ki babam olmadan ben gerçekten yemek yemiyormuşum.sürekli babamın beni bunalttığından şikayet ederdim,Gamze şunu da ye,bundan da ye sabah akşam sürekli karışırdı yemeğime,zayıfmışım diye.O yokken karışmasını da özledim.
  Bazen bir şeyler yapmamakta güzel aslında,hem fiziken hem ruhen dinleniyorsun,zaman boşa geçiyor dedim yok yok geçmiyor aslında,ihtiyacım vardı hiçbir şey yapmamaya..

zaman: Pazar, Kasım 21, 2010

11 Comments to " "

Sevgili Gamze önceliğin ders olsun biz seni her zaman bekleriz..Dinlenmiş ve enerji depolamışsın bu da güzel hazırsın görüyorum.Sınavların da güzel geçecek..iyisin,iyisin..:))

Teşekkür ederim,tebessümle okudum:) Umarım geçer,haber veririm zaten:)

Önemli olan okul bittikten sonra =))
gerekli olan kadar yapıp kasmamak en ideali

Bu gerekli olanı yapıp kasmama idealini konuşmuştuk:) evet,okul bittikten sonrası önemli de geçen süre içerisinde senin nasıl bitirdiğinde önemli.

Kanka annene babana hoşgeldin diyorum burdan,yedirsinler de büyü.Ayrıca sınavların iyi geçecek.Sen yaparsın,neyi yapamadın sanki bugüne kadar,sana sınav olsun ders olsun (: Öpüyorum hırbo.

ahahhah:D ya kızım tamam sağ ol:)öperim.

Posted by Adsız ( 21 Kasım 2010 10:26 )

Yeni site teması daha hoş olmuşş, ama sağ taraf boş kalmış ya :D bide bide sınavlarında başarılarr iyi olacak de iyi geçsin iyi ol ^^

Selam,seni mimledim,sınavların bitince ilgilen (: Mucu.

Orkun değil mi yaaaa ben de çok beğendim,değiştirmem bir daha.İyi geçecek dedim,geçmedi:) yazcam şimdi.
@nostalgiaplatz;ben mim olayına hala pek ısınamadım ama,vizeler bitsinde bakacağım:)

bazen hiçbirşey yapmamak öyle iyidir ki. tembelliğe de hakkımız var.

baban varken hadi ye bakalım. :)))

deepblueeagle; evet tembellikte bir haktır:) Başladı zaten bi tabak da şundan:)