BLOG ÖDÜLÜ

Bu ikinci alışım,birincisinde bilgisayar başında olmadığım zamanlara denk geldi ve ben görememiştim.Deepblueeagle 'dan geldi bu sefer ki ödülüm,çok mutlu oldum,teşekkür ediyorum yine ve benimde çok sevdiğim bloglar var hemen göndereyim onlara.

Nevzat Orkun Çeviker
Son Vagon
Nostalgiaplatz
imgesel

Crazywomanrosemary
mor kedi

zaman: Salı, Kasım 30, 2010

9 Comments to "BLOG ÖDÜLÜ"

Posted by Adsız ( 30 Kasım 2010 04:50 )

teşekkür ederim gamze ödül için;)
beğenmene sevindim oldukça..
mimle ilgili de bişi sölicektim onu da buraya sığdırıveriim:)
aşka kafa yorması güzel geliyor bana. belki olmak o kadar değldir. bende aşık olmadım sandığım oldu ama.bana ilginç gelen beklenti olmaması. o mertebeye erişmek isterdim dorusu;)

aaa nasıl şaşırdım birden ...
aaaa diyorum çünkü bloglarda gezinirken gördüm...:)
çok mutlu oldum çok çok teşekkür ederim ki...
sağolasın...

değiştirdigin bayağı oldu ama blog teman böyle kalsın çok güzel.

hey. sevindim ben de. yakınlarda tanıdık birbirimizi. sevdim blogunu çoktan.

diğer arkadaşları bilmiyorum ama imgesel'i pek severim.
:))

Ya hocam! zor ödev veriyorsun..))

imge,ben teşekkür ederim:) aşka gelince gerçekten bir beklentim yok tamamen akışa bıraktım yani biri olsun diye uğraşmıyorum,kendiliğinden gelirse ne ala ama gelmezse aramam.

mor kedi,çok beğeniyorum ben bloğunu biraz sessiz bir izleyiciyim sen de ama hep okurum:)

8ex-en8,değil mi ya bende çok beğeniyorum değiştirmem ;) ve evet baya bi oynadım :D

deep;aynı şekilde düşünüyorum bende:)

rosemary; ehh ne yapalım :)

temana bayıldım yahu.. bi an kendi temamı değiştirme arzum doğdu içimde.. benimki bana çok ışıldak gelmeye başladı :)

memento çok beğendiysen sen de yap ^.^

TEŞEKKÜRLER BİRİCİĞİM..:))