Rüzgar zamana şarkı söylerken dans etmemek mümkün değil.Parmak uçlarında bazen hayat gerinip gerinip kollarını açarken neleri kucaklamaya hazır olduğunu sen de benim gibi bilmezsin,sarsan kendini ne çok şey sendedir fark etmezsin.
Ve saçmadır,gerçekten tam bir saçmadır,evrene düşsel güzelliklerini,kirli düşüncelerini saçmadır,raylar üstünde dans ederken vaadedilmiş yaşam.
Kaç tren gelir geçer binmezsin.Binsen yanlış yerde inersin.Geriye dönmek istesen yorulursun yollarda çünkü aynı değildir sen ilerledikçe arkanda oluşan yollar ve esen rüzgar seni uğurlarkenki gibi değildir.Soluduğun hava bile gerçek değildir.
Ya da beklersin gelmesini umduklarının,ama bu hep insan değildir.
En azından benim için.Beklediğim insan değildir.

zaman: Cuma, Aralık 03, 2010

10 Comments to " "

öyledir. aynen. değişir hep hayat.

ve son sözün de çok etkileyici.

çok güzel bir yazı bu.

yaşamın özü, devinimi, rastlantısallığı.

teşekkürler deep,ben hayatı raylar üstünde dans etmeye benzetirim hep hem tehlikelidir hem heyecanlı.Önemli olan doğru zamanda ordan çekilebilmektir yoksa ölürsün.Ve herkesin biletide yoktur binebilmek için.

never free never me :)
never say never again :)

lethe, haklısın.
hayata bakış açını çok sevdim.
yavaş yavaş daha iyi tanırım.

ilginç, ama sen bana fransız sinemasını anımsatıyorsun hep. ölürüm :)

sende bişi bişiler var, bana çok uygun gelen, henüz anlamlandıramadım.

bişi bişi işte. çözmek de gerekmiyor :)

çözme bence de gizem kalsın ki aramızda daha güzel olur yavaş yavaş tanımak,böyle düşünmene çok sevindim:)

ben de sevindim :)

"Ya da beklersin gelmesini umduklarının,ama bu hep insan değildir.."

benim de değil.. gelmesi yıllar yıllaar alsa da bekleyeceğim ama sanırım..

olsun bekle memento bende bekliyorum,bir dahaki sefere.

"Ve saçmadır,gerçekten tam bir saçmadır.Evrene düşsel güzelliklerini, kirli düşüncelerini saçmadır.Raylar üstünde dansederken vaadedilmiş yaşam.

Lehte bu parağrafında kelime oyunun ve görüş tarzın çok hoşuma gitti..yazıların kısa ama çok derin,seni okumaya bayılıyorum.İnsanı sıkmadan o kadar akıcı anlatıyorsun ki,doyamıyorum..

Sen yaz, ben hep okuyayım, olur mu?( bencil crazy women) ...;)

ya çok teşekkür ederim böyle düşünmen çok mutlu etti :) Ama karşılıklı okumalarımız sen de yaz ben de okuyayım;)

CANSIN SEN ya..;)