ÖNCE ÖĞRENDİM,okudum,yazdım...

Dün matematik vizem vardı tam puan bekliyorum,''ilk vizem kötü ama öbüründe düzelteceğim'' demiştim ya yaptım işte onu.Ve şunu söyleyeyim şu hayatta zor diye bir şey yok ve öğrenmek gibi güzel bir şey yok.Bu bir dört işlemde olabilir,bir ülkenin başkentini öğrenmek de olabilir.Bence var olmanın en güzel yanı bu.Dünyaya sıfır bilgiyle geliyoruz,öğrenebildiğimiz kadarını öğrenip gidiyoruz.Aslında kendimizi biz yaratıyoruz.
Birinci sınıf  hayatımızın en önemli devresi.Okumayı,yazmayı öğreniyorsun ya açılıyor o zaman işte dünyanın tüm kapıları.
Ben hep yaşamak istemediğimi söylüyorum kendime,bilmiyorum her şeyin boş ve anlamsız olduğunu düşünüyorum.Ama bu dünyada çok değerli bir şey var öğrenmek.

zaman: Salı, Aralık 21, 2010

10 Comments to "ÖNCE ÖĞRENDİM,okudum,yazdım..."

Posted by Adsız ( 21 Aralık 2010 03:51 )

yokolana kadar öğrenmek bundan güzeli var mı? insanlar hayattaki amaçlarının ne olduğunu sorgulayıp duruyorlar. oysa o kadar basit ki "öğrenmek" bana kalırsa hayatın amacı, toprağın altına girene kadar bunu sürdürmek lazım. dediiğin gibi kendini yaratma süreci bu..
hayat boş ve anlamsız evet çünkü ölümsüz değiliz. ama bardağın öteki yanından bak, şimdi elinde 70 yıl var diyelim bunu dolu dolu yaşamak lazım son anlarımızda pişman olmamalk için. ömrü dolu dolu yaşamakta öğrenmekten geçiyor. çok hoşuma gitti bu yazın yahu:)

SINAVLAR,SINAVLAR...
okullar sınav yapar,yaşam da ayrı bir sınav zaten ..boşver ben sana COCO JAMBO ile geldim dinle ve energie doldur içine birde iki danset ortada benim için..okey ..hadi dans..dans...;))(mr.PREİSDENT' ten unutma) hadi ama durma dans..dans..

değil mi Zat-ı Hatun ölene kadar öğrenmek,ne güzel geliyor kulağa.Biz bir de sahaf açmayı düşünüyoruz yaşlanınca :)ayrıca beğenmene sevindim.

Rosemary;okulun dans kursuna gitmeyi düşünüyoruz İlayla zaten: D severim dans etmeyi,ne kadar enerjiksin.

öyle. öğrenmek. ve bilmek.

Zaten öğrenmek olmasaydı yaşamaya değer ne olurdu ki. Öğrenmek, yeni şeylerle karşılaşmak, yeni şeyleri keşfetmek, yeni şeyler için emek vermek..

evet ilnevya amaç bu işte.

Kesinlikle katılıyorum. Doğduğun gibi ölüyorsan yaşamanın hiçbir anlamı yok. Tebrikler, yapacağım deyip yapmışsın; genelde yalan olur ya bu :)

francesca mckennitt;evet insan geldiği gibi gitmemeli.Teşekkür ederim,insan çalışınca yapıyor ilkine çalışmadan girmiştim de
ben bilirim triplerindeydim:)

Kesinlikle dünyanın en güzel şeylerinden biri öğrenmek.

*Ayrıca tebrik ederim azmetmişsin ve başarıya çok yakınsın. Umarım çalışmalarının sonuçlarını her alanda alırsın :)

Mockingbird güzel dileklerin için sağ ol:)