Bugün arkadaşlarla sinemaya gittik,av mevsimine.Filmin konusunu falan bilmiyordum zaten Şener Şen varsa gidilirdi,öyle de yaptık,iyi de yaptık.Güzeldi film,Cem Yılmaz da ayrı bi hava katmış zaten adamın ciddi hallerine bile güldüm.Bi sahne vardı(söylemeyim) İlay ağlamaya başladı Ezgiyle bende gülme krizine girdik Özgün zaten uçmuş ortam çok komikti.Filmin başka bi sahnesinde olayı çözdük hemen bi kıpırdanmalar,fısıldamalar falan.Başım çok ağrıyor şimdi.
Yarın da işletme dersim var oturup ders çalışayım,kitap okuyayım.Zamanla yarışıyorum resmen,daha sahaftan aldığım dergileri okumadım,çok işim var.Ayrıca bir kaç gözlem yaptım toparlayım yazacağım onları.

zaman: Salı, Aralık 07, 2010

6 Comments to " "

BEKLERİZ EFEMMM;)

Posted by Adsız ( 7 Aralık 2010 09:31 )

Filme bende gitmek istiyorum çok, merak ettim sen böyle yazınca:d

av mevsimi. yazsana bir ara ayrıntılı.
izlemedim ama iyidir bence de.
cemin türküsü hit olacakmış.

derslerinde başarılar.

kitap, dergiler. işin çok :)

gözlemlerini bekleriz.
:)

deep yazacaktım aslında ayrıntılıda her şeyi anlatırım şimdi diye engel oldum kendime ama yazarım tabi istersen, Cem yılmazın o türkü söylediği sahne çok güzeldi zaten ya biz de oynadık :)yarın yazacağım gözlemlerimi de rosemary :)

Zat-ı hatun;izle tabi gidebilirsin bugünlerde vaktin yoksada dvdsini alırsın,gayet güzeldi film.

sonunu anlatma yeter :) heyecanlı yerinde bırakıver :)))

tamam tamam bi film eleştirisi yaparım:)