BLOG ÖDÜLÜ

Sevgili deepblueeagle dan yine bir ödül daha geldi.
Teşekkür ederim kendisine.
Blog olayını seviyorum,hem yazmayı hem okumayı.Herkes her gün farklı şeyler yaşıyor,hissediyor,görüyor,duyuyor vs.Başka hayatları okumak güzel.Ben ödülü izlediğim tüm bloglara yolluyorum.Bloğumda varlığını gösteren göstermeyen herkese.

zaman: Cumartesi, Aralık 18, 2010

6 Comments to "BLOG ÖDÜLÜ"

Değil mi, enteresan bir şey aslında :)

ben de teşekkür ederim.

AMA olmuyor ödülü alıyorken mutlu olduğun gibi verirken ki mutluluğu çok görme KENDİNE; blog arkadaşlarına... bu tür şeyler blogerliğin sosyalleşmesini sağlıyor diye düşünüyorum...benim düşüncem bu yine de takdir senin..SENİ ALDIĞIN HER ÖDÜL İÇİN TEKRAR TEKRAR KUTLUYORUM ;)))

tatlı rosemary :) bu sefer aslında isim belirtmek istemedim gerçekten herkese armağan ettim ama şimdilik kimse üstüne alınmadı :)

dAHA OLMADI İLAVE LİSTE EKLERSİN YILBAŞI ETKİNLİĞİ GİBİ OLUR BENCE ;)

olabilir tabi neden olmasın :)