BUGÜN GÜNLERDEN BALIK

Beş ya da on yıl sonra yok yok bi beş yıl sonra cumartesi akşam yemeklerini çok özleyeceğim.ailemle bir arada olduğum o güzel akşam yemeklerini.Zaman ilerledikçe ayrılıklarda geliyor,beraber olmacalar bozuluyor en sevdiklerim eksiliyor en azından eksilecek.Pazar günlerini hiç sevmem ama cumartesileri hep özleyeceğim.Yarın sanki onlar olmayacakmış gibi keyfini çıkarta çıkarta yiyorum,sofranın,onların,gülmelerin kokusu hep burnumda.Hafta içi ve pazar günleri sıradandır sanmıyorum canımı acıtacaklarını...

zaman: Cumartesi, Aralık 04, 2010

3 Comments to "BUGÜN GÜNLERDEN BALIK"

İnsan her anını dün gibi yaşamalı..kaçırdığı mutlu anların hazzını "keşke"li cümleler kurmama adına..Büyürken hiç anlamıyoruz..aslında eğitim için çıktığımız yuvalara dönemiyor çoğumuz..o güzel birlikte geçirilen paylaşımlar gittikçe azalıyor.
Ben de sevmem pazarları..oldum olası bir pazartesi sendromu yaşarım..Yanlış anlama tabii ki ailemleysem hiç dert değil..zaten mutluyumdur onlarla..:))

yok benim pazarları sevmemem de ailemle alakalı değil bilmiyorum çok soğuk ve yalnız geliyor bana pazar günleri.

evet tadını çıkar.
bu yazın da çok etkileyici.