BİR YIL DAHA

    Bir yılı daha da geride bırakıyoruz,bir senelik daha yaşanmışlığımız mı yoksa zaman geçirmişliğimz mi artıyor bunu bilemem,herkes için farklıdır çünkü.Ben de her ikiside mevcut,daha çok büyüdüm daha çok şey gördüm ve insanları biraz daha tanıdım,çünkü onlarla can sıkıcı şeyler yaşadım.İyisyle kötüsüyle bir yıl daha bitti ve 365 günlük yeni bir serüven yeniden başlıyor.Ben bu yazıyı yıl değerlendirmesi için yazmadım,değinmek istediğim insanların yeni yıla olan tepkileri.
   Yeni yıldan bir şey beklemiyorum triplerine giren insanlara anlam veremiyorum,çünkü insanoğlunun istekleri ve beklentileri hiçbir zaman bitmez,belki beklentilerine yeni yıl kılıfı giydirmek istemiyordur o ayrı ama madem bir şey beklemiyorsun gelişi anlamsız senin için ne diye kutlama yaparsın,diğer günlerden fark yaratacak şekilde geçirirsin o günü,evine çam ağaçları alıp süsleme ihtiyacı duyarsın (bu da ayrı bi yazı konusu )?
Ayrıca yeni yıla insanlar neden siktirsin gitsin deme ihtiyacı hissederler,sanki siktirip gidecek.Hiç bir idealin yok mu,gerçekleşmesini istediğin bir hayal,olmasını istediğin beklentiler? Bu sene onların zamanının gelecek olmasını hiç düşünmedin mi?Önümüzdeki yaz için hiç mi planların yok mesela?
 Günler birbirinin tekrarı çoğu zaman biliyorum ve birikmiş günleri bir yılın,gelecek yılında günleri belki pek farklı olmayacak ama bu durum bazen elimizde ya da değil,elimizde olan kısmını neden en olumlu şekilde değerlendirmeyelim,neden gelmesin bu yıl da gelmesin triplerine girelim.
Umarım herkes şansı bol yeni bir yıl geçirir.Mutlu yıllar şimdiden herkese !!

zaman: Perşembe, Aralık 30, 2010

10 Comments to "BİR YIL DAHA"

ah evet insanoğlunun beklentileri ve istekleri hiçbir zaman bitmez güzel bir cümle ve bitmemeli de zaten.

Bitmez ki hem tatminsizliğimizden hem de ele geçenlerin yetersizliğinden.

Gerçekten istekleri bitenler var ama öyle deme. Ya da istekleri olup da mütevazi olanlar :))

aa öyle mi ben hiç istekleri biten insanlar görmedim,hayata karşı mı mütevaziler? :)

Doğal olanı da beklentilerin bitmemesi zaten.. bittiğinde kendinden de vazgeçmişsin demektir..:)

rosemary aynen öyle,tüm beklentilerinin gerçekleşmesi dileğiyle:)

beklemekten sıkılıp yeni blogumu açtım :)

deepblueeagleforever.blogspot.com

Posted by Adsız ( 31 Aralık 2010 00:37 )

yeni yıla gelmesin diyenlerin, beklentileri olmadığından değil, sadece normalin dışına çıkmak için, aa farklıymış dedirtmek için sölediklerine inanıyorum. yoksa dediğin gibi bir insanın nasıl bir beklentisi olmaz.gerçek olsun ya da olmasın bekleriz,doğamızda var..onlar reklam kokan haraketler:))yeni yılın dilediğin gibi geçer umarım;)

imge evet kesinlikle öyle,katılıyorum,yeni yıl hep güzellikler getirsin :)

cem mutlu senelere :)

deep en iyisini yaptın:)