BU DA BİR BAKIŞ AÇISI

 Bugün okuldan dönüyorum otobüsteyim,bizim okulun otobüsü neyse işte ayaktayım,zor durumdayım.Arkamdaki iki erkek öğrencinin konuşmasını duydum.Biri diğerine ''otobüsler haremlik selamlık olmalı,kız otobüsü-erkek otobüsü o zaman daha çok sıkışırız,daha çok kişi biner'' dedi.Evet,dedi.

zaman: Perşembe, Ekim 21, 2010

16 Comments to "BU DA BİR BAKIŞ AÇISI"

ama doğru değil ki,daha neler.Otobüs sayısı arttırılsın.

mühendislik öğrencisi değillerdir.

ayrıca daha çok sıkışmayı niye bu kadar istiyo bu gençler o da ilginç.

Niye değillerdir ki? ahahah bilmiyorum hoşlarına gidiyor olabilir=D

mühendislikte olsalar böyle bir talepte bulunmazlar. okulda da kız yüzü göremiyolardır muhtemelen :D en azından otobüste kendilerini farklı hissederler. askerin çarşı iznine çıkması gibi bişey :D

madem bıyıklı mıydı o iki kişi?
:)

http://elma-c.blogspot.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

İlnevya; :D eheheh.
spike will;yok değillerdi:)

otobüsler kız ve erkek otobüsü diye ayrılmalı o zaman daha çok sıkışırız.

yeni uyandım idare edin ama bu eleman, sadece erkeklerin olduğu otobüstte sıkış tıkış gitmek istiyor?

gay alert

:) kızların cogu buna ok verir bnce ama amac haremlk selamlık degl tacizsiz ter kokusuz bi ortam;)

Telekinesis ben bu açıdan bakmamıştım:D
Femida;ama şimdi otobüslerin belli bir kapasitesi var yani kolunu kaldıramayacak duruma getiriyorlar insanı.Otobüs seferleri arttırılabilir ve ter kokan sadece erkekler olmuyor ki ben bazı kızlardan da rahatsız olmuştum:)

o kızlara ben zaten alıp dagıtıcam deodorant filan onlar hiç çekilmiyor o degil sanki ben kokuyormusum gibi utanıyorum bi kızın ter koktugunu farkedince:) valla erkeklerin olmadıgı bi dünyayı savundugum düşünülürse bana uyar yani ayrı otobüs fikri:D

düşünsene kız durağı erkek durağı.Tamam o zaman seni alalım kız durağına:D

saçmalık, otobüs sayısı attırılsın sorun çözülsün.

Bu sorun böyle gider :)

gençlerin bu düşüncesi ister,istemez farklı yerlere de kaydırıyor..yavaş yavaş İran laşalım mı yani?