İŞİM VAR,GÜCÜM YOK
   Okul başladı başlayalı üstüme bi yorgunluk giydim.Mide bulantısıyla okula gidiyorum baş ağrısıyla eve geliyorum.Dersler ingilizce anlatılıyor,sanki hocalar kafama yumruk atıyorlar,böyle sesler geliyor ama kelimeleri duymuyorum(umarım en kısa zamanda bu biter,yoksa boku yiyeceğim).Gerçi bu sadece hukuka giriş ve sosyoloji dersleri için geçerli,diğerlerini anlıyorum,aferin bana.Sonra okul yolları taştan.Yol git git git git...(abartmış olabilirim) bitmiyor ama ben bitiyorum,derse geç kalmak,çoğu zaman ayakta gitmek,otobüs sırası beklemekte cabası.Çok fazla kitap okumam lazım,eve geldiğimde tükenmiş oluyorum ama yine de direniyorum:P hal böyleyken daha yapmam gereken bir sürü şey varken ben de güç yok.
 Her neyse yarın okula Aziz Kedi geliyor,hem de sosyoloji dersimin olduğu saatte,girmeyeceğim derse tabiki.Yarın güzel olacak.Çarşamba ve cuma da güzel olacak.every thing is ok.

zaman: Pazartesi, Ekim 18, 2010

9 Comments to " "

Kuğul başlık.

evet.

benim ne işim var ne gücüm.

Bi umutsuz gördüm seni.Vardır illaki.Okula gitmek bile benim için bir iş.yorucu bir iş.

Başlık süper :)

eheh sağ ol:))

Merhaba Blogumda Mimlendin..

Sosyoloji çok eğlenceli bir derstir!
Hukuka Girişte öyle... Ama zor ve dikkat gerektirir!
"Bide Dersleri İngilizce görmek zor mu ki?"

Ulaşım sorunlarının katlanılmazlığına girmiyorum...
Çünkü "bir çok yazımda aktardım"

Derste olmaya çalış! Fiziken değil zihnen ;)

Antipatik yazar,aslında evet sosyoloji eğlenceli bir ders ama türkçe anlatıldığında çünkü o zaman derse katılabiliyorum.Hukuka giriş ise bilmiyorum hocamız çok sempatik şimdilik sevmeye çalışıyorum dersi.Merak etme elimden geldiğince zihnen ordayım :)
evet dersleri ingilizce görmek zor o zaman niye seçtin diyeceksin ama benim ingilizcem iyidir aslında sadece alışamadım şöyle diyim şimdilik zor:)